Thursday, November 11

Tinier me n selfy

helo again..
a few more days before break..
i cant wait..
im playing this selfy game..
from tinier me
yay!! \\(^_^)//
you guys wanna try??
its cool and got lotz of design..
more to otaku actually..
then here's some pic of me by my daily dress.. =P
me,my cap,my badges,my headphone,my laptop,
n my favourite blue jacket at my waist.. 
and just love wearing layers of cloth  
yep,thats me alright LOL XD


gaya aku yang biasa
sangat sukakan cap, headphone, latop dan jaket biru aku
samada gaya tomboy atau feminine,aku memang suka pakai baju berlapis-lapis =D
oh ya, dr razak (supervisor final projek aku) hadiah kan aku cap merah
selepas sampling di pulau redang hari tu
aku anggap sebagai hadiah hari lahir aku
aku sangat bahagia..
muka nya, gaya nya, persis dad u know ^_^
dan maybe sebab itu dia hadiah kan aku cap itu
atau juga maybe,kerana dia bosan dengan mulut aku yang bising XD

well,dream selfy,brought to you by 
http://www.tinierme.com/tinierme/html/index2.html

ps: er,aku tidak suka pakai track bottom sebenarnya 
dan akan mengelakkan diri dari memakai nya dengan pelbagai alasan =P

just tekan "remove all clothing" sudah boleh cipta gaya kamu sendiri..postkan di profile sendiri ya *wink (^_~)
http://www.dreamself.me/clothes.php?action=change&id=0&back=0&hat=10398531&bg=10381204&face=10411171&hair=10421711&accef=10347891&accen=10349016&top=10401493&coat=10368741&acceh=10372682&bottom=0&shoe=0&bodycolor=17000193#

No comments: